duminică, 2 ianuarie 2011

Optimismul este calea!!!

Salut! Vaaaai ce dor imi era sa postez ceva. Sa imi exprim anumite ganduri mai ales in perioada asta prin care trec/trecem. In fine!

"Optimism is esential to achievement and it is also the foundation of courage and progress.
-Nicholass Murray Butler

Momentan incerc sa imi exprim opinia despre otpimism....ce inteleg eu cand spun/gandesc asupra optimismului. Cand spun ca "optimismul este calea" vreau sa fie inteles faptul ca in viata fara sa fi optimist nu vei reusi niciodata sa te ridici mai sus fata de nivelul la care esti. In 90% dintre cazuri nu reusesti fara sa fi optimist! In celelalte 10% reusesti, dar dupa ce reusesti, devi optimist!

Totul este posibil....daca esti optimist! Acum nu incerca sa fi fals optimist si sa vrei sa reusesti sa zbori, spunand ca esti optimist...daca vrei sa reusesti asta, apuca-te de invatat legile fizicii si mecanica, si daca nu iti va placea, fi optimist si fa asta de dragul visului tau de a zbura individual si intr-o buna zi vei reusi sa construiesti un dispozitiv portabil cu care sa zbori. Iar daca nu il vei finaliza pana la sfarsit, fi optimist in continuare ca cineva iti va gasi planurile si schitele care le-ai scris/facut si iti va duce el/ea visul pana la sfarsit! Asta este optimismul!

Optimismul este cheia catre toate lacatele vietii! Sper sa fi inteles ceea ce am vrut eu sa exprim, si nu uita...fi optimist!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu