vineri, 6 ianuarie 2012

Să-mi bag pula!

Nu imi vine sa cred....putin credibil ceea ce mi se intampla...ma simt facut la psihic...eu!?....no way....yes way!!
Cum naiba? Nu vreau sa vorbesc despre asta....ma simt foarte nasol...ma simt prost...ma simt ca un fraier....a doua oara in viata asta? same shit? same thing? nu merit chestia asta...dar cine sunt eu sa spun ceea ce merit? EU...pur si simplu o zic....ma pierd in cuvinte in timp ce incerc sa exprim starea prin care trec....asa ceva nu mi se intampla...sau da?

va dau un sfat dragi cititori...nu fiti orbi...dar va rog de dragul celor orbi...nu fiti "rai"...stiu ca suna ciudat dar incercati sa intelegeti ceea ce gandesc acum....

a da! un om mare m-a pus sa scriu pe o foaie ceva ce i-am spus eu si sa o citesc de fiecare data cand simt ca e cazul si sa o iau ca pe un sfat..

"Nu amâna niciodată atunci când trebuie sa oferi ceva chiar dacă acelei persoane nu îi va pica bine...îi va trece mai rapid decât atunci cand amâni şi după o perioadă îndelungată de timp îi dai acel ceva"

am modificat anumite lucruri in citatul meu avand in vedere ca acea situatie nu se potrivea cu aceasta....dar luati-mi citatul ca pe un sfat prietenesc si foarte folositor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu